Laatusuklaan tukkukaupan tilaus- ja toimitusehdot

Nämä ovat Laatusuklaan tukkukaupan tilaus- ja toimitusehdot. Hyväksymällä nämä tilaus- ja toimitusehdot hyväksyt myös tietosuojaselosteemme.

Laatusuklaan tukkukaupan (jatkossa myös ”kauppa”, “verkkokauppa” tai “Laatusuklaa“) tuotteita maahantuo, markkinoi ja jakelee JASSSUS Oy (Y-tunnus 3328620-1.

). Tukkukauppa on tarkoitettu Laatusuklaan jälleenmyyjien ja HoReCa -asiakkaiden käyttöön.

Asiakkaaksi rekisteröityminen

Asiakkaaksi voivat rekisteröityä yritykset, jotka ovat / haluavat olla Laatusuklaan jälleenmyyjiä ja HoReCa-asiakkaat, jotka haluavat käyttää Laatusuklaan tuotteita keittiöissään. Rekisteröitymisen jälkeen tarkistamme annetut tiedot ja aktivoimme manuaalisesti asiakkaalle tunnuksen kauppaan.

Pidätämme oikeuden olla perustamatta asiakastiliä rekisteröitymislomakkeen lähettämisestä huolimatta. Tunnus ja salasana toimitetaan asiakkaalle yleensä muutaman tunnin sisällä (viimeistään 24 tunnin kuluessa) sähköpostitse, jonka jälkeen tunnuksia voi käyttää.

Hinnan ja valikoiman esittäminen

Verkkokaupassa on oletuksena näkyvillä kuluttajahinnat ja -valikoima. Kaupan tukkuhinnat ja -valikoima esitetään vain rekisteröityneille ja sisäänkirjautuneille tukkuasiakkaille.

Tuotteita myydään tukkuhintaan ainoastaan myyntierittäin. Myyntierän koko ja samalla tuotekohtainen vähimmäisostos sekä tuotteen kappalehinta (ei myyntierän hinta) esitetään kaupassa sisäänkirjautuneelle tukkuasiakkaalle arvonlisäverottomana (alv 0%). Kaupan ostoskorissa ja kassalla esitetään arvonlisäverollinen (alv 14%) hinta.

Mikäli tukkuasiakas lisää ostoskoriin tuotetta määrän, joka ei ole jaollinen myyntierän tuotemäärän kanssa, veloitetaan kyseinen tuote kuluttajahinnoin. Asiasta mainitaan erikseen myös ilmoituksella kaupan kassalla. Tukkuhinnat tulevat voimaan kun tilausmäärä korjataan myyntierää vastaavaksi ja ostoskori päivitetään.

Kunkin tuotteen varastosaldo esitetään tuotesivulla. Varastosaldo on yhteinen tukku- ja kuluttajakaupan kanssa.

Toimituskulu

Toimituskulu alle 300 € (alv 0%) tilauksille on 9,90 € (sis. alv). Vähintään 300 € (alv 0%) suuruiset tilaukset toimitamme perille ilman toimituskuluja.

Tilaaminen

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin riippumatta siitä tehdäänkö tukkutilaus verkkokaupassa, puhelimitse vai sähköpostitse. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja tilaus- ja toimitusehtojen muutoksiin ilman erillistä ilmoitusta.

Tilaaminen verkkokaupassa: Tuotteet tilataan kaupan ostoskorin ja kassan kautta. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse ja tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Asiakas voi myös tarkastaa tilauksen sisällön sivuston Oma tili -toiminnon kautta.

Tilaaminen muilla tavoin: Tukkutilauksen voi myös tehdä sähköpostitse tai soittamalla: info@laatusuklaa.fi / 044 535 9313.

Maksaminen

Verkkokaupan tilaukset maksetaan kaupassa kulloinkin käytössä olevilla maksutavoilla. Sähköpostitse ja puhelimitse tehdyt tilaukset laskutetaan tilauksen lähettämisen yhteydessä (7 vrk maksuaika).

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy kaupan asiakkaan ja kaupan välille. Kaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com.

Maksutavat

Bambora PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla ja maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken ja Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot: Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com, Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Laatusuklaan laskuttamissa laskuissa on 7 vuorokautta maksuaikaa.

Tilauksen toimittaminen

Tuotteita toimitetaan Postin välityksellä ainoastaan Suomeen. Tuotteet lähetetään Laatusuklaan Oulun pajalta.

Paikallisessa varastossa olevat tuotteet lähetetään Oulun alueen ulkopuolelle Postin Express-pakettina viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Arkipäivisin klo 12:00 mennessä saapuneet tilaukset postitetaan samana päivänä. Oulun alueella jakelun hoitaa kuriiri viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä.

Tuotteet, joita tilaushetkellä ei ole paikallisessa varastossa, toimitetaan kuten varastossa olevat tuotteet, mutta vasta sen jälkeen, kun tilatut tuotteet ovat saapuneet paikalliseen varastoon. Toimitusaika tällaisille tuotteille on yleensä kahdesta viikosta kahteen kuukauteen riippuen vuodenajasta, tuotteiden saatavuudesta ja omasta tilausaikataulustamme.

Loka-, marras- ja joulukuussa kaikkien tuotteiden toimitusajat ovat valmistajien jouluruuhkasta johtuen normaalia pidemmät. Joulumyyntiin tarkoitetut tuotteet tulee tilata erikseen ilmoitettuun määräaikaan mennessä (2019: 1.10.) ja tuotteet toimitetaan viimeistään marraskuun alussa.

Koska kaupan suklaatuotteiden pääraaka-aineina käytetään harvinaisia kaakaolajikkeita ja suklaat valmistetaan käsityönä pieninä erinä, on mahdollista, että jonkin tuotteen pääraaka-aine on tilapäisesti loppunut valmistajalta. Tällöin toimitusaika pitenee edellä mainituista ja asiakkaalle ilmoitetaan asiasta erikseen. Eläköön käsityö ja tuore suklaa!

Laatusuklaa pidättää oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tilauksen maksutavaksi on valittu “Laatusuklaa lasku 7 vrk” kun asiakkaalla on aiempi avoin lasku.

Lakko, työsulku, viranomaistoimenpide, raaka-aineen loppuminen valmistajalta tai muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este vapauttaa noudattamasta sovittua toimitusaikaa. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.

Reklamointi ja palautus- / peruutusoikeus

Asiakkaan on tilauksen vastaanottamisen jälkeen tarkastettava tuotteiden kunto ja oikeellisuus. Mikäli tuotteessa on valmistusvirhe tai se on vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan kolmen arkipäivän kuluessa ilmoittaa virheestä Laatusuklaan asiakaspalveluun sähköpostitse (info@laatusuklaa.fi) tai puhelimitse (0458772994). Postiennakolla tai jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia ei lunasteta.

Tehtyä tilausta ei voi perua.

Yhteystiedot

Myynti muu Suomi ja muut asiat: Jarno Kinnunen, info@laatusuklaa.fi, 0458772994

 

ASIAKASTIETOJEN KÄSITTELY

Laatusuklaa käsittelee kaikki asiakastiedot tietosuojaselosteemme mukaisesti. Sitoudumme olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle, ellei Suomen laki muuta edellytä. Laatusuklaa voi julkaista asiakasyritystensä nimiä ja logoja, mikäli asiakas ei ole tätä erikseen kieltänyt.